Humana

Kund och assistentanssvarig till vårt kontor i Göteborg!

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och du erbjuds ett arbete med spännande utvecklingsmöjligheter? Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se

Drivs du av att hjälpa andra människor och att samarbeta med härliga kollegor, då ska du söka denna tjänst!

Humana assistans i Göteborg utökar och söker nu två stycken Kund- och assistentansvariga. Tjänstena är tidsbegränsade på ett år inledningsvis, men möjlighet till förlängning finns.

Arbetsuppgifter

Som Kund- och assistentansvarig är din huvuduppgift att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och har arbetsgivaransvar för assistenterna som är kopplade till dina kunder. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.

Att arbeta som Kund- och assistentansvarig ställer höga krav på dig som medarbetare. Du är spindeln i nätet som, förutom att samordna den dagliga assistansen kring personer med funktionsnedsättning, också har hand om arbetsmiljöfrågor, ekonomi och budget samt arbetar med konflikthantering och problemlösning på högsta nivå. Du arbetar även gentemot Försäkringskassan, kommuner, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.

Kvalifikationer

Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord glädjeengagemang och ansvar. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som ledare då det är viktigt för att kunna få våra assistenaser att fungera optimalt för våra kunder. Utöver ledarerfarenhet är det bra om du har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete och/eller är utbildad socionom, beteendevetare eller personaladministratör. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus. Körkort B är ett krav.

Som person är du strukturerad, noggrann och självgående. Vi ser att du har lätt för att skapa långvariga relationer och har ett brinnande intresse för människor. För att lyckas i rollen så krävs det att du är social, servicemedveten och har en väl utvecklad samarbetsförmåga.

Som nämndes ovan så söker vi dig med ledarerfarenhet och vi ser gärna att du redigör hur dessa erfarenheters ett ut i din ansökan.

Vi erbjuder
På Humana har vi en bra anledning att stiga upp och gå till jobbet varje dag. Vi är hängivna uppgiften att ge så många människor som möjligt ett bra liv. Det är en stor uppgift. Och vi har tur – vi har 15 000 talangfulla medarbetare.

Vi tror på Engagemang, Ansvar och Glädje och ger våra medarbetare frihet att vara dem de är. Vi kombinerar en nära relation till våra kunder med styrkan i att vara ett stort modernt nordiskt bolag med många utvecklingsmöjligheter.

Tjänsten tidsbegränsad, inledningsvis på ett år. Tillträde enligt överenskommelse.

Sista ansökningsdag är 5 mars 2018. Vi gör löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Du som söker tjänsten kommer att få genomföra testerna Matrigma och MAP.

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv".

Arbetstid / Varaktighet: Heltid . Dag

Sök jobbet senast 2018-03-05

 

 Ansök nu

Sista ansökningsdag : 5 mars . Arbetsort : Göteborg

Kategorier : Kontor & Administration Kundservice Övrigt


Senaste jobben från Humana

Alla jobb hos Humana

Liknande jobb Kund och assistentanssvarig till vårt kontor i Göteborg!