Fasticon Kompetens

Förvaltningsassistent

Kungsleden är en långsiktig fastighetsägare som tillhandahåller attraktiva, hållbara och funktionella lokaler som berikar människors arbetsdag. Vi skapar värde genom att äga, förvalta och utveckla kontor och andra kommersiella fastigheter i Stockholm och Sveriges övriga tillväxtregioner.



Kungsleden söker Förvaltningsassistent till Kista

Vill du arbeta i ett framtidsbolag och bidra till Kungsledens utvecklingsresa? Vill du vara ”hjärtat” på vårt lokalkontor i Kista? Vill du bidra med din kompetens inom hyresadministration? Vill du arbeta i ett fastighetsbolag där du syns och är viktig? Vill du vara en del av ett prestigelöst team som har kul på jobbet? Det och mycket mer kan vi erbjuda dig. Tillsammans med dina kollegor kommer du att få det utvecklande, omväxlande, innehållsrikt och kul på jobbet. Så är du den vi söker?


Tjänsten 

Som förvaltningsassistent hos oss kommer du att ansvara för vår hyresadministration. Du är även administrativ support till förvaltare, uthyrare, teknisk förvaltare, marknadsområdeschef och regionchef. Du kommer även att agera representant för bolaget gentemot hyresgäster, intressenter och externa parter. Hos oss är du spindeln i nätet och ”hjärtat” på vårt kontor och ansvarar även för att driften av kontoret flyter.

Tjänsten är placerad på vårt fina kontor i anslutning till Kista Centrum och du rapporterar till vår marknadsområdeschef.


Huvudsakliga arbetsuppgifter

  • Löpande administration och avstämningar i Fastnet (tex framtagande av avtalsutkast, avisering, bevakning och hantering av kundreskontra och inkasso tillsammans med Newsec (ekonomiavdelningen), momsstatus, fastighetsskatt mm.
  • Kontakt/uppföljning med Newsec
  • Avstämning av nettouthyrning och omförhandling
  • Avräkningar
  • Kundkontakt med våra hyresgäster.
  • Hantering av garage-, parkering-, lager/förrådsavtal samt utlämning av passerkort/tillstånd
  • Bistå förvaltningen med uppkomna behov
  • Bevaka att depositioner och bankgarantier kommer in
  • Delta i företagets verksamhetsutvecklingsprojekt och processer
  • Administration av kundevent och utskick av marknadsföring/information
  • Registrering och uppdatering av kontaktpersoner i CRM.
  • Beställare av löpande drift till lokalkontor dvs inköp av kontors- och förbrukningsmaterial, frukost, kaffe, fruktkorg och service av kontorsutrustning.
  • Bevaka avtalstider och kostnader för serviceavtal gällande lokalkontoret


Utbildning

Minst gymnasienivå gärna inriktning mot ekonomi.


Kvalifikationer

  • Goda kunskaper i hyresadministration.
  • Gärna erfarenhet av att arbeta i Fastnet, Capifast eller liknande.
  • En administrativ klippa.
  • Goda kunskaper i engelska.


Personliga egenskaper

I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. För att du ska trivas i rollen och hos oss ser vi att du är en positiv fläkt och har ett genuint och engagerat intresse för administrativa arbetsuppgifter samt trivas med att vara ”hjärtat” på kontoret. Vidare ser vi att du är noggrann, har struktur, ordning och reda och god prioriteringsförmåga.


Kungsleden som arbetsplats

Kungsleden är ett växande bolag med ett företagsklimat som genomsyras av en transparent och öppen kultur där det alltid är snabbt till beslut. Allt vi gör tar avstamp i vår värdegrund – Glädje, omtanke och professionalism. Kungsleden välkomnar mångfald oavsett kulturell bakgrund, sexuell läggning, funktionsvariation, religion eller ålder. Vi är jämställda på alla nivåer i bolaget och mångfalden bidrar på ett positivt sätt till Kungsledens utveckling. Som ett resultat av vår syn på jämställdhet och vårt arbete med dessa frågor utsågs vi 2016 till börsens mest jämställda bolag av AllBright-stiftelsen.


Ansökan

Om du tycker att tjänsten som Förvaltningsassisten passar väl in på dina kvalifikationer och på hur du vill arbeta, skicka din ansökan snarast. I denna rekrytering samarbetar Kungsleden AB med Fasticon Kompetens AB. För att söka tjänsten, registrera din cv på www.fasticonjobb.se och bifoga ett personligt brev. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum som är den 5 maj 2019. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta Jeanette Wretman Theorin på 0708-98 68 25 eller jeanette.wretman@fasticonkompetens.se

 

Fasticon är den marknadsledande kompetensförsörjaren för fastighetsbranschen och delar av samhällsbyggnadssektorn. Vår djupa branschkunskap gör att vi förstår våra kunders kompetensbehov samtidigt som vi fixar drömjobbet till våra kandidater. Vi jobbar rikstäckande och har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.
Läs mer på 
www.fasticon.se och sök lediga jobb på www.fasticonjobb.se



Branschkategori

Fastighet

Bransch

Annat

 

    

Om denna position

Arbetsgivare

Kungsleden Fastighets AB HK

Warfvinges väg 31

107 25 STOCKHOLM

Hemsida

www.kungsleden.se

Arbetsplats

Stockholm

Titel

Förvaltningsassistent

Sektor

Privat

Anställningsform

Tillsvidare

Antal tjänster

1

 

 

Ansök nu 

 

Sista ansökningsdag : 5 maj . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 16 april

Kategorier : Ekonomi & Finans Kontor & Administration Kundservice


Senaste jobben från Fasticon Kompetens

Alla jobb hos Fasticon Kompetens

Liknande jobb Förvaltningsassistent