Placera Personal AB

Receptionist/Kontorskoordinator till fastighetsbolag!

Företaget
Vår kund är ett fastighetsbolag som med ett stort engagemang erbjuder sina kunder effektiva lokaler i olika tillväxtregioner. De vill skapa miljöer för framtidens företagande och arbetar för ett aktivt byggande av stadsdelar, områden och näringslivskluster. Kommersiella lokaler är vår kunds huvudinriktning.

Tjänsten
I rollen som receptionist och kontorskoordinator hos vår kund kommer du ansvara för att alla lokaler är i ordning. Du kommer arbeta brett och vara den som underlättar för gäster och se till så att allt övrigt i lokalerna fungerar så bra som möjligt. Du kommer bland annat ansvara för att hålla ordning på kontoret, boka in möten, beställa in kontorsmaterial och hantera post samt ha kontinuerlig kontakt med fastighetsservice och städföretag. Tjänsten är på heltid med start i slutet av juli/början av augusti. Du är anställd som konsult via Placera Personal med goda möjligheter till fortsatt anställning hos kundföretaget.

Kvalifikationer
Följande bakgrund ser vi som lämplig för tjänsten:

  • Tidigare erfarenhet från ett serviceyrke
  • Gymnasieutbildning
  • Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Personligt
För att passa i rollen hos vår kund tror vi att du är en serviceinriktad och framåt person som är van att ta egna initiativ. Vidare tror vi att du är noggrann och strukturerad, har ordning och reda, arbetar bra självständigt samtidigt som du är kommunikativ och trivs att arbeta med människor.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.

 


Arbetstid/Varaktighet
Heltid, 07.30-16.30 Start slutet av juli/början av augusti. Konsultuppdrag 6 månader, med avsikt att bli anställd direkt hos kunden efter 6 månader

Lön/Förmåner
Fast lön enligt överenskommelse

Ansök nu!

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 9 juni

Kategorier : Kontor & Administration


Senaste jobben från Placera Personal AB

Alla jobb hos Placera Personal AB

Liknande jobb Receptionist/Kontorskoordinator till fastighetsbolag!