Placera Personal AB

Kundsupport med norskakunskaper till välkänt företag

Är du en orädd person som gillar fart och fläkt? Drivs du av att hjälpa och serva kunder och samtidigt få möjligheten att arbeta i en dynamisk miljö på ett marknadsledande företag? Då är detta en roll för dig!

Företaget
Vår kund är ett välkänt företag och innovationsledaren inom hushållsapparater! Det är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 12,6 miljarder euro under 2015 och mer än 56,000 anställda. Företaget inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö. Vill du vara med och utveckla B2B kundservicen för marknadsledaren inom Home Appliances? Då företaget är i ständig tillväxt söker de nu en ny orderadministratör till kontoret i Solna.

Tjänsten
I rollen som orderadministratör ingår du i ett team på ca 16 personer. Du har kontakt med företagets större kunder, du supportar och hjälper dem med ordrar, frågor kring pris, leveranstider och uppföljning samt reklamationer. Du följer upp och är med under hela orderprocessens gång. Rollen ställer därför krav på att du gillar att arbeta administrativt. Det kan även förekomma en del omfaktureringar och krediteringar. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Placera Personal. De vill gärna ha en person på plats så snart som möjligt t.om årsskiftet med god möjlighet till förlängning alt överrekrytering av företaget. 

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund

  • Du har tidigare erfarenhet av kundservice Du har god kommunikativ förmåga i tal och skrift
  • Du har god administrativ förmåga
  • Har lätt att lära system och har du dessutom tidigare jobbat i SAP är det ett stort plus
  • Har god förmåga att jobba strukturerat och noggrant.
  • Du förstår norska i tal och skrift. 

Personlighet
För denna tjänst lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som är serviceinriktad, orädd och har skinn på näsan. Du har en god kommunikativ förmåga och trivs när det finns mycket att göra. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.

Intresse för tjänsten?
Är du intresserad av tjänsten? Sök den redan i dag då urval och intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.


Arbetstid/Varaktighet
Heltid, 40h/v Start: Omgående t.om 2017-12-31, med möjlighet till överrekrytering alt förlängning. Konsultuppdrag via Placera Personal

Lön/Förmåner
Enligt överenskommelse.

Ansök nu!

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 31 maj


Senaste jobben från Placera Personal AB

Alla jobb hos Placera Personal AB

Liknande jobb Kundsupport med norskakunskaper till välkänt företag