Placera Personal AB

Assistent med erfarenhet av CRM-system till säkerhetsföretag

Företag
Vår kund är världsledande inom digital säkerhet med en omsättning 2015 på 3,1 miljarder euro, med fler än 15,000 anställda i 49 länder. De står i centrum av dagens ständigt utvecklande digitala samhälle och gör det möjligt för företag och myndigheter världen över att erbjuda miljarder människor betrodda och praktiska digitala tjänster. Till deras kontor i södra Stockholm söker de nu en säljassistent som ska stötta upp deras säljteam.

Tjänsten
Som säljassistent arbetar du på en avdelning som är inriktad mot dataskyddslösningar samt identitetsskyddslösningar. Teamet består av en säljchef, säljare samt två inside sales. Rollen som säljassistent är en ny tjänst som inte funnits på avdelningen tidigare. Det är en självständig roll med fokus på att administrera olika typer av kundinformation i deras system salesforce. Uppgifter som ingår i tjänsten är bland annat att lägga in befintliga kunder i systemet, lägga in nya uppgifter och stötta säljarna med den information som de behöver i sitt dagliga arbete. Det kommer även ingå en del samtal med kunder med information kring olika mässor och uppföljning kring det. För denna roll blir du anställd som konsult via Placera Personal. Det är en tjänst på heltid med start omgående t.om mars 2018.

Kvalifikationer
För denna roll söker vi dig som har följande bakgrund

  • Du har erfarenhet av att arbeta administrativt
  • Du har goda systemkunskaper, gärna i CRM-system
  • Du har goda kunskaper i officepaketet
  • Meriterande om du arbetat i en liknande roll 
  • Meriterande om du har erfarenhet av Salesforce

Personlighet
Vi söker dig som är serviceinriktad, noggrann och driven. Du trivs i en miljö där det händer mycket, har en god kommunikativ förmåga samt gillar att arbeta med administration. Vidare är du ansvarstagande, strukturerad och bidrar med en positiv attityd.

Bli en av oss
Som medarbetare hos Placera Personal kan du känna stor trygghet då du blir en del av en verksamhet som är branschens mest erfarna och betrodda, vi började redan 1988. Vår långa erfarenhet och vårt goda rykte gör att vi har många intressanta och framgångsrika företag på kundlistan vilket innebär många spännande möjligheter för dig. Vi är specialiserade inom ekonomi, marknad/kommunikation och administrativa tjänster. Du är ansluten till vårt kollektivavtal och erbjuds en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag och pensionsavsättning.

Som en av oss kommer du att bli en del av en värderingsstyrd organisation som brinner för det vi gör. Vår positiva företagskultur bidrar till att konsulter, konsultchefer och rekryterare stannar länge hos oss och vår målsättning är att ge dig långsiktig utveckling med nya kunskaper och erfarenheter. Vi som jobbar på Placera Personal är Hängivna, Nyfikna och Trygga. Det skapar långsiktiga relationer, öppnar för kunskap och kreativitet och tillsammans blir vi starkare och klokare.


Arbetstid/Varaktighet
Heltid, 40 h/v Start: Enligt överenskommelse t.om mars 2018 Konsultuppdrag

Lön/Förmåner
Enligt överenskommelse

Ansök nu!

Ansök snarast . Arbetsort : Hela landet . Publicerat : 5 juni


Senaste jobben från Placera Personal AB

Alla jobb hos Placera Personal AB

Liknande jobb Assistent med erfarenhet av CRM-system till säkerhetsföretag