Bemannia

Key Account Manager till Bemannia

2017-05-18
Bemannia Kontor AB (Stockholm)
Kontaktperson: Bemannia
Tjänstemän, Bemanning, Försäljning/Inköp/kommunikation

Vi söker nu en driven och utåtriktad Key Account Manager med inriktning mot offentlig sektor till vårt kontor i Stockholm. Som Key Account Manager hos Bemannia får du en spännande och utmanande roll med fokus på långsiktiga affärsrelationer. För rätt person finns det stora möjligheter att påverka och utveckla tjänsten utifrån din kompetens och förmåga.

Dina arbetsuppgifter:

Som Key Account Manager kommer du att ansvara för våra kundrelationer inom offentlig sektor. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara följande:

  • Bygga långvariga relationer till våra kunder inom offentlig verksamhet
  • Driva, följa upp och utveckla befintliga och nya samarbeten med ramavtalskunder
  • Stötta vår leveransavdelning i deras arbete mot kund (utbilda och inspirera)
  • Ansvara för att hålla i anbudspresentationer ute hos kund
  • Göra kontinuerliga kundbesök på egen hand och tillsammans med våra konsultchefer
  • Vara delaktig i anbudsarbetet inför nya upphandlingar


Dina kvalifikationer:

  • Gymnasieexamen och eventuellt en vidareutbildning inom relevant område
  • Erfarenhet av försäljning och/eller kundansvar (gärna inom B2B)
  • Erfarenhet av arbete mot offentlig sektor (meriterande)
  • Kunskap om anbudsprocessen inom offentlig sektor (meriterande)


Dina personliga egenskaper:


Som person är du uthållig och strukturerad. Du uppskattar och förstår vikten av att arbeta med långsiktiga kundrelationer. För dig är det motiverande att ha möjlighet att påverka din egen roll och du är duktig på att lägga upp ditt eget arbete. Du trivs i mötet med nya människor och du pratar gärna inför en grupp. För dig är det en självklarhet att alltid leverera kvalitet och utmärkt service i alla dina samarbeten, såväl externt som internt. Din omgivning skulle beskriva dig som en positiv person med skinn på näsan.


Vad vi erbjuder dig:


Hos Bemannia kommer du att vara en del av ett familjärt team med härliga kollegor. Du kommer att sitta i trevliga lokaler i Norrtull i Stockholm. Hos oss arbetar vi kontorstider med möjlighet till flexramar. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och är knutna till kollektivavtal. Vår verksamhet präglas av engagemang, glädje och högt tempo. Vi genomsyras även av en entreprenöriell anda som ger de anställda möjlighet att komma med nya idéer och förslag som kan utveckla verksamheten och våra processer. På Bemannia siktar vi alltid högt och strävar efter en kreativ och motiverande arbetsmiljö. Vi ser fram emot att få träffa dig!

Ansökan:

Välkommen med din ansökan senast 2017-06-15 till: johanna.lundstrom@bemannia.se
Urval kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Önskat tillträde är augusti.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se         www.facebook.com/bemannia

Ansök snarast . Arbetsort : Hela landet . Publicerat : 18 maj


Senaste jobben från Bemannia

Alla jobb hos Bemannia

Liknande jobb Key Account Manager till Bemannia