Bemannia

Förvaltningsassistent sökes med ekonomisk bakgrund till Södertälje

2017-06-16
Bemannia Kontor AB (Stockholm)
Kontaktperson: Michelle Nilsson
Tjänstemän, Bemanning, Ekonomi

Är du administrativt lagd och har erfarenhet av ekonomi samt fastighetsbranschen? Då är detta uppdrag perfekt för dig.

Bemannia söker nu för kunds räkning en konsult som vill arbeta som förvaltningsassistent hos vår kund med start 30 juni i Södertälje. Uppdraget kommer att löpa på till årsskiftet vid gott samarbete.

Urval och intervjuer sker löpande.

Välkommen in med din ansökan.

Dina arbetsuppgifter:

Som förvaltningsassistent kommer du främst att arbeta med:

- Hantering av inkomna arbetsordrar och tillse att dessa ställs till rätt resurs.

- Säkerställa kontering av inkomna entreprenörsfakturor.

- Hantera vidarefakturering till kund.

- Uppföljning av avtal mot driftentreprenörer och kvalitetssäkra att rätt debitering sker till kund respektive till vår kunds hyresgäster.

- Ansvara för uppdatering av arkiv samt dokumentering av myndighetsbesiktningar.

- Vara stödfunktion till driftcontrollers och förvaltare.

Dina kvalifikationer:

  • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi.
  • Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet inom ekonomiområdet.
  • Erfarenhet av kommunalt arbete eller tidigare tjänst inom fastighetsbranschen är meriterande.
  • Goda kunskaper i MS-Office paketet.
  • Goda kunskaper i svenska, tal och skrift.

Dina personliga egenskaper:

Vi ser gärna att du är noggrann, serviceinriktad och trivs med att arbeta administrativt och ekonomiskt.  Vidare är du glad, positiv och kan arbeta både självständigt och i grupp.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

 

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se         www.facebook.com/bemannia

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 16 juni

Kategorier : Ekonomi & Finans


Senaste jobben från Bemannia

Alla jobb hos Bemannia

Liknande jobb Förvaltningsassistent sökes med ekonomisk bakgrund till Södertälje