Bemannia

Bemannia söker sju supporttekniker till centrala Stockholm

2017-06-07
Bemannia Kontor AB (Stockholm)
Kontaktperson: Michelle Nilsson
Tjänstemän, Bemanning, Data/IT

Bemannia söker nu sju stycken supporttekniker till servicedesk för kunds räkning i centrala Stockholm. Uppdraget startar 3 juli och löper till den 2 november 2018, med möjlighet till ytterligare förlängning på sex månader. Du blir anställd hos Bemannia på heltid och blir uthyrd till vår kund. Arbetstider kan förekomma mellan 06-22 samt på helger vid behov. 

Välkommen in med din ansökan redan idag.

Dina arbetsuppgifter:

Som konsult i detta uppdrag sitter du ute hos kund i deras Service Desk som hanterar inkommande ärenden enligt satta rutiner kring samtalshantering, mail/kontaktformulär, beställningar och andra ärenden. Vidare har du ansvar för att:

- Prioritera verksamhetskritiska och patientkritiska incidenter tillsammans med operativa incident managers.
- Hantera samtal/ärenden oavsett vart ärendet är tilldelat eller vart ägarskapet för ärendet ligger.
- Att aktivt kontrollera, och följa upp, tilldelade ärenden på ens egen person.
- Att aktivt ta till sig, och söka, information (via kunskapsplats, epost, chatt) och hålla sig uppdaterad om nya kunder och system.

Dina kvalifikationer:

  • Förmågan att hantera krävande användare.
  • Det är meriterande om du haft ett tidigare yrke med kundkontakt t.ex. handel eller serviceyrke. 
  • Gärna tidigare erfarenhet av telefonisupport.
  • Kunskap inom nätverk, skrivare, datorer och felsökning.
  • Tidigare erfarenhet av AD hantering är meriterande.

Dina personliga egenskaper:

Vi ser gärna att du är samarbetsvillig och har en serviceinriktad attityd samt har hög social kompetens. Vidare är du lösningsfokuserad genom att ha stort fokus på att hjälpa kunder i deras ärende.

 

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

 

Våra tjänster finner du på följande sida

Vill du registrera ditt CV kan du göra det på följande sida.
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige.

Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna samt SEKO. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 35 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

www.bemannia.se         www.facebook.com/bemannia

Ansök snarast . Arbetsort : Stockholm . Publicerat : 7 juni

Kategorier : Data & IT


Senaste jobben från Bemannia

Alla jobb hos Bemannia

Liknande jobb Bemannia söker sju supporttekniker till centrala Stockholm